hemma från älsklingen ! (L)

hej :)
haha, har vatt väldigt off denna helgen, men jag hann iaf skriva igår!
min helg har iaf vatt sjukt underbar!
i fredas sovde då robert , robin o jennifer hos mig.
mys!
sen åkte vi ner t huskvarna, fixade lite saker o va barnvakt.
sen åkte vi hem till henne, dunkade musik , fixade oss o allt blev så bäst!
sen åkte vi och åt hos hennes mammas kompis.
jätte kul verkligen.
sen sa vi hej t markus o hans kompis snabbt.
sen skulle vi åka o hämta robin o didde.
vi åkte o tittade på majbransan lite fort, sen hem till jennifer.
vi tittade på film, dunkade musik och åt glass, hiih. mysigt!
idag har vi bara tagit det lungt, vi tittade på film, va ute o gick.
hur duktiga som helst, åt massa o tog det bara lungt.
sen åkte jag robin o didde hem.
sitter här nu o ska upp o äta.
men jag saknar jennifer så sjukt mycke!
det va som att lämna nån i sin familj :(
usch!
men nu taggar vi nästa helg då vi träffar robert o robin igen.
ihihih :*
denna veckan ska jag blogga så mycke jag kan :)
puss!

Kommentarer
Postat av: jennifer är bäst !

Matilda, jag älskar dej otroligt.. hur fick vi ihåóp så att helgen blev sså bra egentligen ? ^^ <3 haha

Tack för att du har gjort min helg och tack för att du är min bästavän, ! <3



det ska bli detsamma nästa helg ! <3

2011-05-02 @ 23:28:48
Postat av: .

:D

2011-05-05 @ 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0