hemma :)

hej (:
kom precis hem från farmor efter att ha ätit där.
igår va det då bröllop, verkligen jätte kul!
först va de vigseln, då jag o lisa sjöng.
gick jätte bra!
sen åkte vi då dit vi skulle äta o där vi sen skulle ha "fest" på kvällen.
vi åt jätte god mat o pratade o hade jätte kul.
sen gjorde dom massa lekar me madde o pappa, sen blev de massa dans.
hur roligt som helst!
sen skulle jag o felicia igentligen hem till henne, men vi åkte hem till mig istället.
för vi orkade inte vara kvar där uppe.
så vi satte på en film och somnade i soffan.
nu sitter jag o tittar på film och måste städa mitt rum sen.
så jag vill bara tacka alla som va me igår.
för jag hade verkligen hur roligt som helst!
bilder kommer senare när kameran har mitt hem ;)
byeee ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0