han..

undra hur jag ska börja.
ibland är det bara så att man vill skriva ngn stans, där folk ser det.
men ibland blir det också för mycke.
men jag känner en kille, som är så underbar.
det har gått en tid men det går inte glömma.
han gjorde min dag, även att jag va ledsen fick han mig o le.
att bara tänka på honom fick mig o le.
tiden har gått fort, det va ett tag sen.
men nu kommer tankarna tillbaka, dom som får mig o veta hur mycke jag saknar dig.
när jag träffar dig vill jag bara hålla om dig.
hålla om dig o aldrig släppa taget.
det gör så ont o veta att det inte är vi.
datumet de blev vi, det sitter hårt i mitt hjärta.
ditt namn lika så.
bara jag hör det ryser jag.
det är som att va kär på nytt, även att det var ett tag sen.
vad är det som gör att jag inte kan glömma?
varje kväll innan jag ska somna, tänker jag på dig.
tittar upp mot stjärnorna , varför blev det så ?
dagarna efter det tog slut ville jag bara försvinna.
om man kan ta livet för någon, bevisar det på äkta kärlek då ?
jag saknar dig, jag saknar oss..
vi har det bra nu, men jag saknar när jag kunde säga vi.
du jag, vi.
för det va ju så vi sa..
livet går vidare, men mitt verkar ha stannat.
jag vill fortsätta men det går inte.
för pojk , du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0