fotboll (L)

hej (:
kom precis hem från match.
det gick hur bra som helst, tills vi fick avsluta den pga åska.
inte kul!
men vi ledde med 1-0 :)
så matchen fortsätter vi spela någon annan dag.
bra spelat iaf tjejer!
skolan idag va väll soft också.
skola imon sen fiska med matilda o lizzie :D
awesome är vi.
hihih.
på fredag får jag träffa min älskade jennifer ! :DDDD <3
gud vad jag saknar henne, en vecka utan henne känns som ett år :o
och i helgen kan jag inte träffa henne heller..
men det blir iaf, liseberg, dh , kungshamn o bröllop me henne :D
wiewiewie :*
sen ska vi sova i husvagnen som kommer stå i gränna ett tag också.
göttans.
nu ska jag hoppa in i en varm dusch för jag sitter här o fryser ihjäl.
sen blir varm choklad o big brother.
pusss'

Kommentarer
Postat av: e4t5hy7ugdf

skulle inte du ta hål i naveln ?

2011-05-11 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0