svar på frågestunden ;)

svar på frågestund!


från anonym :

hejhej.
vem är din bästavän ? : madeleine :)
har du kvar några barndomsvänner ? : ja, ganska många fakitiskt.
vad använder du för smink ? : nu för tillfället använder jag bara en maskara.

har du vart i bråk med några som är yngre/äldre ? : nej inte precis.
vilket är det bästa ämnet i skolan ? : idrott.

från : ida.

gillar du nån ? : ja.
hur fixar du dig på morgonen : kommer i ett annat inlägg.
vilket är ditt favoritämne ? : står längre upp.
vilken linje vill du gå på när du börjar gymnasiet ? : har ganska svårt för o bestäma mig.
älskar du mig ? :D : klart (L)

från : lisa

är du oskuld ? -
vad hände med dig och fred ? : inget jag tar här.

från : louice.

vilket är ditt mysigaste plagg ? : min one piece.


vilket smink använder du ? : det ser du där uppe :)
gillar du mig ? ^^ : klart jag gör plutten :D
Ehm, vad ska du göra nu? Haha, kul fråga, men men. :D : nu ska jag dra iväg o träna :D

från : becca.

hur länge har du spelat fotboll ? : började i ebk när jag va 5 år.
så ungefär 8 år.
vilket position har du ? : vänster back.
brukar du få spela mycket matcher ? : spelar både med 97:or och 97:or så ja :)
är du bra på fotboll ? : ehm de vet jag faktiskt inte.
men dom i mitt lag klagar inte på mig iaf :)
Har du någon gång funderat på att byta lag eller sluta spela? :
sluta spela har jag aldrig funderat på.
men byta lag har jag faktiskt , men trivs bra i mitt lag som jag spelar i nu.
Har du varit på gothia? isf hur var det där? : nej det har jag inte ;)
Vad är det bästa med fotboll? :) : att man får va sig själv på planen.
och att jag alltid känner mig hemma där.
sen såklart att jag får spela med mitt lag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0