sjuk igen ?! :(

hejsan ! :)
ehm , jag kan inte ha nån bloggpaus som ni kanske fattar :p
jag måste skriva (;
fast jag kanske inte bloggar så mycket iaf.
kvällen hos madde har varit toppen.
vi tittade på film och åt tacos o godis.
sen spelade vi wii och klädde ut oss med hennes lillasysters utklädningskläder x'd
sen gick vi ut o gick runt med en laser sak och tog kort.
så jag snog nog bilderna från madde om hon lägger ut dom nån stans.
så bilder får ni nog se ;)
nu ligger jag här och mår lika dåligt som jag gjorde när jag hade feber.
jag fryser och har jätte ont i huvudet.
ett litet tecken på att min feber är påväg tillbaka.
men jag hoppas ju inte på det.
sen har jag ont i magen också :(
snacka om inte bra..
för det är ju aldrig bra o äta för mycke mat , sen för mycke godis o sen för mycke dricka..
och madde , jag kan säga att det inte va 3 glas , de va nog 5-6 :$
aja (a)
ni får ha det så bra så hörs vi nog imon.
för nu ska jag titta på en film o försöka sova.
mummmma , nu kom pappa ner med té och en film.
min tjocka lilla kanin :)
o en bild jag gjorde t min älskade bror :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0