rubrik -

hejsan ! :)
har inte kunnat blogga innan för mitt internet har inte funkat.
usch säg ;(
men iaf, skolan va väll okej idag.
badade på idrotten nått jag inte gillar !
mitt ansikte har typ blivit helt cp.. inte kul!
men det håller på att blir bra igen :)
när jag kom hem åt jag, tvättade bort mitt smink och sen somnade jag.
är bara så sjukt trött hela dagarna nu för tiden, kanske är för att vi ställt fram klockan 1 timme ?
inte vet jag, men det är gött o sova.
sovmorgon imon är verkligen inte fel heller.
förlåt för jag inte gjorde bloggutmaningen igår men jag orkade verkligen inte.
ska iaf upp och äta nu, sen se om jag hinner med o städa rummet o kanin buren.
puss'
jag gillar heller inte bilden, men stå ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0