nu ska jag gå o lägga mig..

ja, ni ser ju min rubrik.
klockan är 17:17 och jag ska nog gå o lägga mig nu.
asså jag fattar verkligen inte att jag är såhär sjukt trött!
vaknade klockan halv 8 o gick upp o fixde mig o lite så.
sen åkte vi iväg t växjö där jag halv sov hela vägen.
när vi kom fram fick jag ju reda på att jag va johns fadder så jag skulle gå med han fram t prästen.
fatta att jag skämdes!
väldigt mycke folk...
men det gick bra o han va så gullig så!
sen åkte vi hem t mia o calle och åt o hade hur roligt som helst!
sen åkte vi hem för jag va hur trött som helst o va påväg o somna.
livet är inte lätt när man får leka med en bebis i 4 timmar -.-
hehe.
nu måste jag verkligen sova, fast när jag tänker efter är det inte så bra.
för då kommer jag vakna sen o inte va ett dugg trött.
får dra mig t duschen ist.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0