mys hos madde :)

hej ! :)
även att jag har bloggpaus får ni ett inlägg ändå.
ligger här o tittar på film o är glad för min feber är borta.
så ikväll ska jag o louice upp till madde för film o mys.
det gillar vi.
o jag är så sjukt glad över att min feber är borta!
för jag hatar att ligga hemma o bara frysa o svettas :(
beställde också hem min klänning som jag ska ha på bröllopet idag.
hur fin som helst!
ni får en bild när den har kommit ;)
nu ska jag gå upp o duscha o fixa mig.
sen är de nog dax att åka t madde.
btw.
har ni inga bättre frågor än att fråga om jag är oskuld o sån skt på frågestunden.
då tycker jag inte ni ska fråga.
för jag svarar ändå inte på de ;)

Kommentarer
Postat av: mia

va det inte nån som skulle svara på ALLT ??!!!???!!

2011-03-14 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0