min mamma.

det är inte ofta jag gör detta.
men de är många som snackar om min mamma o skit.
så nu ska jag berätta hur de ligger till så behöver ni inte undra mer sen.
min mamma är inte död som många tror.
när jag va ungefär 6 träffade jag min mamma för sista gången.
det är inte så lätt o förklara såhär.
men allt började med att min mamma o pappa skiljde sig.
jag flyttade några gånger med mamma tills hon träffade peter.
dom flyttade ihop o bodde tillsammans i ungefär 2-3 år.
dom bråkade väldigt mycke.
så tillslut tog det slut mellan dom , och han bara lämnade allt.
så min mamma som va sjuk skriven fick betala lägenheten som va väldigt stor själv.
senare flyttade vi till en annan lägenhet o då började jag träffa min mamma mindre.
för mamma mådde inte så bra men jag va ganska liten så jag fattaded inte det.
tillslut träffades vi ingenting.
jag började vänja mig vid att inte va vid min mamma.
hon mådde dåligt o blev sjuk o så.
det är anledningen till att vi inte träffades.
jag fick senare en lillasyster.
mamma mådde bra tills hon och emilias pappa började bråka.
emilia va 1-2 år då.
så då flyttade som isär o min mamma mådde då inte så bra.
min mamma är helt normal precis som alla andra.'
hon klarar bara inte av så mycke.
nu vet ni lite om de o behöver inte säga att jag inte har nån mamma.
för är så sjukt trött på det nu.

Kommentarer
Postat av: fred

skit i vad alla säger syster! <3

2011-03-06 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0