hemma från the school :)

hejsan ! :)
kom precis hem efter en lång dag i skolan.
har gjort lite mat för va så sjukt hungrig.
slutade halv 4, och den sista lektionen är alltid så seg i 80 min ?!! -.-
idag skulle jag igentligen börja träna igen.
men eftersom jag har ett jävla cp prov imon som jag inte visste om.
och lite andra saker jag måste ta iogen även att jag bara va borta  dagar :s
så jag får va hemma istället.
städa mitt rum måste jag också göra så min pappa slipper dampa (a)
mobba inte bilden ;)
det va en som sa att jag skulle svara på allt på min frågestund.
men igentligen , jag tror inte nån vill svara på om den är oskuld eller inte för typ massa folk.
eller om den pullar...
så nej , det svarar jag inte på.
nu vet ni det o behöver inte fråga om de mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0