rubrik :))))

hej ! :D
asså jag är hur glad som helst!
jag vet inte varför , men livet är så sjukt soft bara.
och musiken gör det mycke bättre också :D
sitter o lyssnar på farlig tjej o tittar lite på facebook.
ska ringa till jennifer nu, men idag blir det o va hemma också.
eftersom att jag inte var i skolan och inte vill bli sjuk igen.
sommaren har börjat o det är sjukt varmt ute.
känner på mig att denna sommaren kommer bli så sjukt bäst!
men alla mina brudar o söta pojkar ;)
o jag är väääldigt taggad till dh som snart är!
kommer nog mest sitta o lira cs vid pontus o joakims platser :p
jennifer o jag kommer iaf ha det bäst!
sen är de ju mycke annat folk man känner också.
så det blir hur bra som helst!
och nu har jag faktiskt gjort några mål i mitt liv som jag ska följa :)
vill ju självklart få ett bra jobb och så när jag gått klart skolan.
så nu ska jag försöka sattsa mer på skolan.
och inte slösa bort min tid på folk som är dumma ihuvudet.
för mitt liv har blivit bättre nu när jag tänkt efter lite också.
så jag ska försöka gå i min fasters spår som är polis.
och jag vet nu att hon läser min blogg ;)
så nu vet ni lite om det..
och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
tänkte börja med lite video inlägg senare.
ska bara försöka installera lite program i min dator först.
eftersom den va ny så fanns inte det i min dator, och jag har inte orkat fixa de :p
men nu måste jag ringa jennifer.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0