match mot bankeryd'

hej :)
dagen igår va hur braig som hellst!
åkte in till stan med jennifer o träffade MASSA folk.
satt o snackade med harris o ngr som ville att vi skulle hänga me upp t stadsparken o grilla med folk.
så vi hängde med dit upp en stund, med freddie, fred , lucas , sofia , jonatan o ngr mer.
sen åkte jag , jennifer , freddie, lucas o fred till june igen.
där vi tog tåget till bankeryd.
träffade massa folk som satt vid skolan o inte va så nyktra XD
så jag jennifer o love satt o snackade lite.
sen blev de lite mys o så.
sen stack jag o jennifer hem eftersom hon skulle upp klockan kvart i 6 idag o.O
så idag gick vi upp kvart i 6, men jag somnade ju självklart om igen.
så jag vaknade för ungefär 30 min sen.
ikväll blir det match mot bankeryd.
gött!
detta tar vi.
nu ska jag städa mitt rum o ta på mig o lite så.
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0