jennifer, du är min värld'

hej :)
skulle igentligen åka hem från jennifer idag ju.
men jag stannar här inatt med robin o eddie igen.
eddie är och spelar match men han kommer nog snart.
då ska vi ha vattenkrig och bada , wieeee :D
hihi.
nu ligger jag , jennifer o robin och halv sover.
är verkligen hur trött som helst.
vet inte varför men bara är det :o
men jag älskar verkligen att vara här ute med jennifer.
aja, nu ska jag hoppa ner i sängen igen, tänkte att ni skulle få ett inlägg ;)
blir nog ett lite senare när vi badat och allt.
börjar med bloggutmaningen när jag kommer hem igen.
och bilderna från bröllopet kommer också då.
kommer inte hinna med bloggutmaningen och allt så mycke nu i sommar.
det kommer bli så himmla mycke så jag är nog inte hemma så mycke.
men ni får det ni får :D
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0