jag klarar mig så mycke bättre utan dig '

hej :)
sitter hos jennifer o snacka med lite folk.
jennifer o robin ligger i sängen och är så sjukt söta.
dom sover, haha men jag har iaf haft en underbar dag med dom.
även att man är ledsen eller arg blir man alltid glad med dom.
när jag va som ledsnast satt dom och fick mig skratta.
det kallas verkligen äkta vänner <3
ska iaf hoppa ner brivid dom nu, är jätte trött!
har varit igång hela dagen, så nu ska det bli skönt o sova.
på tisdag blire bil med jennifer o ngr andra boyys :*
hihi , sen taggar vi dh nu också!
sen semester med familj+ jennifer :D
wiewiewie.
nu ska jag sova innan jag somnar vid datan.
puss o gondatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0