i fjällbacka :D

hej :D

idas pappa kom som räddaren i nöden med en data.
wieeeeeee :D
vi har det jätte bra här i fjällbacka.
blev ju inget dh, men jag ångrar det inte.
utan jag har det jätte bra här med min familj (L)
blir dh winter ist , summer brukar inte va lika roligt ändå.
och jag kan träffa mina vänner ändå :D
felicia kom igår också, ida o felicia är världens bästa fter mig då.
hihih.
nej, men jag saknar min jennifer jätte mycke!
men på söndag åker vi hem, sen åker jag o jennifer på månda igen.
o felicia också kanske, får se :D
har köpt ett par skit snygga brillor :p
och imon ska jag åka in o köpa en tröja, på torsda kommer pappa med.
gutt!
aja, nu ska vi fortsätta ha det bäst här.

ha det bra så hörs vi när jag kommer hem.

puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0