hejdå..

tänkte fortsätta på en text som en tjej började skriva på sin blogg.
för det första vill jag att du slutar skriva så många lögner.
jag tar inte upp något, men jag vet själv att vissa saker inte är sant.
för du borde veta nån stans att kärleken va sann då!
tiden går och man ändrar sig, ett tag passade vi.
jag har förändrats med allt som har hänt, men du verkade inte fatta det.
jag gjorde dumma saker, det vet jag själv!
men det va inte bara JAG som va felet på våran vänskap.
så jag tycker det är så sjukt fel att du lägger det bara på mig.
men jag bryr mig inte längre.
för våran vänskap är död, den försvann för ett tag sen.
och det vet du själv.
men visst, jag kan erkänna en sak för precis alla.
jag struntar i vad du säger om det, jag säger sanningen!
du hjälpte mig läka många sår som jag hade innan jag träffade dig.
du hjälpte mig upp på vägen igen, och vi byggde upp mycke tillsammans.
det som rasat.
kärlek till en "bästavän" försvinner inte på en dag.
det tar ett tag, det har jag lärt mig nu.
för visst, mitt hjärta har inte läkt helt efter detta.
vägen vi har gått nu är mycke bättre för oss båda, och det har vi märkt.
jag kommer inte sitta o säga saker som inte är sant nu.
för det tar tid och glömma någon man älskat så jävla länge.
vi hade några år på axlarna, vi sa föralltid.
men ibland kommer väll små lögner in i livet.
men efter vad jag har fått läs och se, så är du som död..
jag hatar och säga så till folk, men det är väll så nu..
våra ord mot varandra har varit väldigt starka, men jag har tagit emot dom.
och det har du också.
vi går vidare åt olika håll , och det va nog så dom ville ha det.
så det blir väll o säga hejdå.
för detta va väll det sista, jag låter dig va nu.
för det finns inget mer o säga, och jag ska inte göra detta till en stor sak.
hejdå,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0