drar till kungshamn nu :D

hej :D
slänger in ett inlägg jätte fort nu eftersom jag drar t kungshamn nu.
min farmor kommer och hämtar mig nu typ..
skiter i dh, och åker bort till kusten ist.
igår va jag på stan med jennifer också, träffade massa från habo.
sentyp vid 11 åkte jag , ted , jennifer o lucas hem t mig.
haha , fred satt o sov i min soffa , så söt ! :D
jag kommer ju iaf inte blogga på en vecka nu.
och när vi kommer hem åker vi typ direkt till gränna o hämtar jennifer.
sen drar vi ut i landet o ser oss omkring :D
så det kommer inte bli ngt bloggande på veckorna framåt.
men jag hoppas ni får det jätte bra :D
för det ska jag ha.
nu kommer min farmor också.
pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0