dageeeeeeeeen :D

hej :)

har inte blivit så mycke bloggande idag eftersom jag o anna bara tittat på film med killarna.
hihi , hur mysigt som helst!
det är de ända vi har gjort idag.
kan ju säg att vi bara sov typ 4 timmar inatt.
sen kom pontus o alla in o väckte oss klockan 11 -.-
o vi gick o la oss typ vid 6 ? o.O
haha, så jag är jätte trött o alla har precis åkt.
imon kommer jennifer hit klockan 11 så jag ska ju försöka va vaken då.
eftersom grabbarna kommer tillbak då typ med.
sen ska vi träffa ted o lucas på dagen.
sen sover jennifer här eftersom de är dreamhack dagen efter :D:D:D:DD
nu ska jag ner o äta, man klarar sig inte så bra på 1 macka en hel dag.
hade bra , puss!
jennifers ego bild :D

Kommentarer
Postat av: jennifer är bäst !

mikke fin

2011-06-17 @ 01:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0