tack för en bra kväll!

hej! :)
klockan är 9 och jag är cp trött o precis kommit hem från felicia.
skulle va hundvakt åt jennifers hund tills imon så jag va tvungen o åka tidigt.
kvällen igår va sjukt bra med underbara människor.
erik , macke o albin kom ut till felicia och hälsade på.
sen stannade erik där för han inte orkade åka hem.
vi hade det bara väldigt trevligt med mys och prat.
sen vaknade man av att en hund slickade på ens rygg och att erik låg och glodde på mig o pea.
haha, menmen.
jocke o felicia kommer nog hit en sväng sen. sen får vi se vad som händer.
har ju en hund vid mig också så då kommer man ju inte så långt ;)
ska iaf gå o lägga mig o itta på en film nu, har inte sovit ngt inatt.
eller jo, i 50 min. sen kommer erik o förstör :p
haha, nej men godnatt.
vi hörs nog senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0