rec 1

hej :)
sov som sagt hos felicia.
har sovit där två nätter nu :)
första natten åkte vi hem t henne o tittade på film.
rec 1 , men den va så sjukt läskig så jag grät o såg bara halva :p
sen vaknade vi typ vid 1 dagen efter.
åkte upp till a6 o träffade felix o dennis.
då jag köpte en tröja, o massa smink.
sen åkte vi ut till kaxholmen o badade med felix o dennis.
så träffade vi ralle, chrille , johan o massa andra killar som va där.
så vi spelade lite fotboll o som sagtv badade.
sen skulle alla hem, då åkte vi t gränna med jesper.
han bil är helt awesome, hihi :D
vi köpte glass på statoil o lite så.
sen åkte vi hem till felicia då klockan va typ 12 ?
vi åt och tittade på film.
somnade typ vid 4-5.
idag vaknade vi halv 3, och gick upp o åt.
sen gick vi o hämade hennes moppe.
sen satt vi i hennes trädgård o snackade me jimmy o lite så.
sen vid typ 8 åkte vi t kax o åt pizza, sen skulle vi t bussen då vi träffade jesper.
o felicia blev jätte glad :)
hihi.
sen väntade vi i huskvarna ett tag på bussen.
sen åkte hon t sin pappa o ja hem t mig.
så nu va erik o jocke o dom hemma.
så då satte jag o erik oss o tittade på skräckfilmen jag o felicia tittade på.
men vi vågade bara titta på halva också.
verkligen hur läskig som helst!
rec 1 heter den.
nu sitter jag o erik o spelar kung fu panda :D
förjävligt kul.
imon blir de felicia o fest när hon kommer hem från göteborg.
sen på lördag ska jag träffa jennifer :D
pappa o madde är i kalmar så vi är ensama hemma t på tisdag :)
nu har jag skrivit hur mycke som heöst!
så ha de bra.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0