pappa'

jag vet att min pappa brukar läsa min blogg, så jag vill bara berätta hur stolt jag är.
hur stolt jag är över att vara din dotter. utan dig skulle jag inte vara nått.
vi har gått igenom så himla mycke, det vet både du och jag.
utan dig skulle jag int efunnits efter allt som har hänt på sista tiden.
och du har varit så sjukt stark pappa, men tillsammans har vi klarat allt.
jag vet hur lycklig du är med madde, med barnen och huset, det är något jag aldrig vill förstöra!
vi har gått igenom en del saker som sagt, mamma, nettan, bråk, lögner, tårar.
men vi har klarat det, för du vet ju själv. att jag och joakim skulle inte vara nått utan dig.
du har fått mig och joakim på rätt väg, fått oss förstå hur man ska leva, hur livet är.
även att vi gråtit så många tårar så har vi gått igenom allt.
jag vet inte hur jag ska förklara, men utan dig är jag död! jag kan inte leva utan dig pappa.
ddu är den som står mig närmast, hjälper mig upp på vägen.
den sista tiden har vi stält oss mycke närmare varandra. efter allt som hänt med skolan och skit.
du vet hur jag mår, och kan alltid fixa så det blir bra.
jag är så sjukt stolt över dig. du har gått igenom så mycket med mig och joakim. men du är stark.
och klarar det.
jag vill att du ska veta, du är allt!
du är det bästa som finns, och jag skulle aldrig byta ut dig mot någon. även om jag kan bli arg.
så är du världens bästa.
jag älskar dig världens bästa pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0