med folkeeet :)

hej :D
felicia kom igår kväll vid typ 12 ?
jocke, erik o danne va här, så dom hade släckt i hela huset och klätt ut sig.
så dom sprang runt och skrämde oss hela jävla tiden, verkligen inte kul!
sen tittade vi på en film, sen stack erik o danne.
så då satte vi på en film till som jag somnade till, medans jocke o felicia va uppe hela natten.
sen vaknade jag typ vid halv 12 av att erik o felicia satt o hoppade på mig o massa.
så nu har vi precis tittat på en film medans jocke o felicia ligger och sover.
men dom skulle hem o äta men kommer snart igen :)
så då ska vi dra o bada nån stans, sen ska vi väll hem o laga mat eftersom ingen är hemma x)
jennifer kommer sen óckså, om hon nån gång kan svara!
hihi.
nu ska jag in o väcka jocke o felicia , sen ska vi laga mat :D
wiee!
hehe.
hade bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0