just nu kan livet gå och dö.

tjao.
just nu suger mitt liv, ligger så jävla illa till.
helvete, längtar ju inte till far min kommer hem iaf, men aja.
pontus kom hit innan idag, sen kom jocke o felicia.
sen skulle dom dra så jag o felicia åkte me farmor ut t henne.
sen åkte vi ner t huskvarna igen fast felicia mötte dennis eftersom ja inte fick va ute mer...
ska väll träffa felicia snart o säga hej t jocke o pontus.
sen ska jag sova, är hur trött som helst.
menmen.
sånt är livet och nu får jag leva med vad ja har gjort.
jag kommer iaf aldrig mer göra om det, för jag hatar mitt liv just nu.
en gång är ingen gång.
ni fattar inte så mycke, men det är inget jag får berätta heller.
aja, hade bra.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0