hos jennifer :)

hej :)
sitter hemma hos jennifer o tittar på film :)
hinner inte skriva så ofta :o
men i förrgår kom jennifer till mig medans felicia fortfarande va där :)
sen skulle felicia hem och hämta ngt och träffade anna på vägen som också hängde med.
vi tittade på film me jocke o erik och skrattade massa!
va vakna hela natten så  jag är döö trött, eller somnade en liten stund kanske 1 timme.
sen gick vi upp och då åkte jocke o erik ner o köpte mat för klockan va typ 4.
tacos o glass o godis o massa gott. så gjorde jag felicia o jennifer mat me erik o jocke.
sen satte vi oss o tittade på film som vanligt.
så inatt har jag inte sovit ngt heller :s är verkligen hur trött som helst!
sitter ju hos jennifer o försöker hålla ögonen öppna.
felicia är fortfarande hemma hos mig med jocke :p
imon får vi se vad som händer.
på onsdag kommer iaf pappa o madde hem, sen åker han t polen på måndag.
så tänkte va lite snäll mot pappa o vara hemma :D
kommer somna när som helst så ska gå ner t filmen igen.
vi hörs nog imon.
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0