godnatt!

tjosan hoppsan hejsan!
jag är på jätte bra humör eftersom ja precis pratat me pontus.
imon ska ja träffa pontus på morgonen, sen kommer jennifer på eftermiddagen.
ska också in på ett samtal vid 1 så då åker han.
sen kommer ja inte få träffa pontus fönns på måndag eftersom ja ska va borta.
tar tåget med ida på tisdag till faster mia i växjö.
kommer bli toppen!
sen på fredag åker jag , jocke o pappa till göteborg tills på söndag.
men jag får stå ut.
ska hoppa ner i min sköna säng med en film o gosiga wilma.
kommer inte bli så mycke mer bloggande, tar med mig datan överallt.
men det är ju inte säkert att de finns nätverk ;)
aja, vi hörs iaf imon!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0