..

jag kommer ihåg första gången vi sa hej.
det va första gången jag kände att du&jag va speciellt.
vi har haft många år du och jag tillsammans.
både bra och dåliga.
men det är något jag kommer minnas hela livet. jag klarar inte av att ljuga.
och säga att jag inte saknar dig, för det gör jag. och det är nog många som märker det också.
jag har fällt många tårar för dig, senast va nog igår. jag kan inte glömma, det går bara inte.
vi vet båda varför der blev såhär, och det är nog bäst just nu.men jag vill att du ska veta.
att du har vatt en av dom som betytt mest i hela mitt liv. du hjälpte mig upp från botten.
du förändrade mitt liv, det gjorde du verkligen! du fanns alltid där, precis när jag behövde dig.
och du ska veta hur tacksam jag är för det! jag vet inte hur jag ska kunna visa det.
men jag är så sjukt glad att du hjälpte mig med min mamma. även att jag gjorde fel där.
du fick mig fatta att livet inte bara är skit, du fick mig att leee..
alla minnen vi hade, när du&jag va ett vi. kommer du ihåg det ?
och våra smeknamn, wiie! man kan ju inte bara blanda in ledsna miner i detta, för vi hade det bra tillsammans.
eller iaf den första tiden, och dom gångerna vi inte bråkade.
jag har sagt det, att jag kommer aldrig glömma dig. vid läget nu kommer jag nog aldrig sluta älska dig heller.
du har vatt en så stor del i mittt liv, så det är svårt att glömma då.
och jag tänkte på dig ofta ska du veta, på det vi hade.
jag vet att det är bäst såhär nu, men jag kan ju inte glömma.
gångerna jag tänkte på dig vill jag bara tillbaka i tiden. börja om och göra allt bra.
undra om dom där uppe tyckte det va meningen att det skulle bli såhär ?
två så bra, blev en och en igen. men ja.
jag vill bara att du ska veta, att det är svårt att glömma dig. jag har inte glömt bort dig!
och det kommer jag nog inte göra på den kommande tiden heller.
jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0