svar på frågestunden ;p

haha , becka påminde mig om bloggutmaningen :p
hade glömt den helt ! :o
tänkte göra en ny efter jag svarat nu ;)
hur ska en kille va ? 
varför är du så söt ? :D 
vad har du för förebild? 
gillar du ngn känd bloggare ? 
vad gör du helst på ett lov ? 
hihi, älskar dig stumpiss :* 

videoinlägg!

maddeee '
1. hur ska en kille vara ?
jag tycker dom ska vara omtänksamma.
ha väldigt bra humor.
glad , snäll .
och han kan ju inte vara för ful heller .
man ska kunna berätta allt för sin kille.
och han ska kunna berätta allt för mig.
2. varför är du så söt ?
jag är inte söt.
men du är !
3. vad har du för förebild ?
det är nog min bror ändå.
även att han kanske dricker och så som inte är bra.
så säger han vad jag ska göra , och berättar vad som är bäst.
han gör alltid sitt bästa också för att jag ska må bra.
4. gillar du ngn känd bloggare ?
hon "skämmer" ut sig lite ibland.
och jag tycker det är ganska kul och läsa.
5. vad gör du helst på ett lov ?
det ända jag gör typ är att sova länge på dagarna.
sen är man med vänner.
älskar dig hjärtat '


bh storlek ? :P
oskuld ? :D 
blivit pullad ngn gång ;) ( hahhaha , du behöver inte svara )
runkat av ngn någon gång ? ;) 
vad tycker du helst om sommar,vinter,höst,vår?
hur ska en tjej vara :P hahhahahahahhaha 
vad använder du för smink ? 
fixar du dig varje dag ? ;)
hur länge letar du efter kläder till skolan ?
har du ngn gång gått på stan utan smink ??? (Y)
har du någon gång luktat på bajs du haft på ditt toa papper ? ;:) hahahhahahahhahahahahahahha
har du rövpullat? :)
har du haft ett förhållande med någon du inte känner !??
skulle du kunna ha sex vid denna åldren?:)
vem gillar du ?
hur mycket tycker du om madde? :) skala 1-100
hur mycket tycker du om lenita ?:) skala 1-100
hatar du becka nielsen ?
skulle du vilja slå fred för han e tsm med becka?:)
nu räcker det med frågot för idag :D:D:DD:
lenita '

1. bh storlek ?
haha , de tar jag inte upp på bloggen ;)

2. oskuld ?
inget alla som läser min blogg behöver veta ;p

3. pullad av ngn / runkat av ngn ?
haha vilka frågar du stället ;d

4.vad tycker du helst om sommar,vinter,höst,vår?
sommar ! :D

5. hur ska en tjej va ?
ja , eftersom jag inte gillar tjejer på det sättet så vet jag inte.
6. vad använder du för smink ?
om jag ska säga det så använder jag typ inget smink längre.
jag använder maskara , och det är typ det ända.
7. fixar du dig varje dag ?

inte dom dagarna jag bara är hemma.
annars plattar jag väll håret och så .
8.hur länge letar du efter kläder till skolan ?
ja , ibland lägger jag fram kläder på kvällen.
men annars tar det väll 5-10 min .
9. har du ngn gång gått på stan utan smink ??? (Y)
det brukar jag göra om jag bara går med pappa
10.har du någon gång luktat på bajs du haft på ditt toa papper ?
;:) hahahhahahahhahahahahahahha
har du rövpullat? :)
jadu , inget jag säger på bloggen :p
11.har du haft ett förhållande med någon du inte känner !??
ja , det har jag faktiskt.
men en som heter pontus.
men det var när jag va lite mindre.
12. skulle du kunna ha sex vid denna åldern ?
ja , det skulle jag faktiskt.
men det är väll med ngn jag typ gillar väldigt mycke isf ;)

13. gillar du någon ?
yes i do ;)
14. hur mycket tycker du om madde? :) skala 1-100
hur mycket tycker du om lenita ?:) skala 1-100

madde : 100 !
du : 100 !

15. hatar du becka nielsen ?

nej det gör jag inte.
när man lär känna henne lite mer så är hon sjukt snäll.
även att jag inte känner henne så bra nu är hon omtänksam.
och är verkligen inte som den tjejen jag trodde hon var.

16. skulle du vilja slå fred för han e tsm med becka?:)
haha nej då , innan kanske.
men inte längre ;)




Kommentarer
Postat av: becca

15. hatar du becka nielsen ?



nej det gör jag inte.

när man lär känna henne lite mer så är hon sjukt snäll.

även att jag inte känner henne så bra nu är hon omtänksam.

och är verkligen inte som den tjejen jag trodde hon var.

dsm matilda :)

2011-01-24 @ 22:13:04
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0