sundsholm '

hej ! :-)
kan ju bara säga att min dag har varit supppppper !
åkte upp t ida innan idag .
och så åkte vi typ pulka bakom en fyrhjuling .
sen så körde vi den o lite så .
eftersom dom bor ute på landet så har dom typ massa hö bollar och så .
sen skulle vi hoppa från en snö sak på dom .
Jag : men här kan vi ju inte hoppa , det är ett hål där !
ida : men det är så litet så det är omöjligt o fasna där .
så jag hoppade , och så tittade ida dit jag hade hoppat .
Ida : matilda , vart tog du vägen ?!
Jag : hjääääälp , man kunde ju fan visst fasna här !
och så ligger jag där i de lilla hålet med huvudet först .
så hon fick dra upp mig x'd
sen skulle vi gå in i en ladugård där det spökade .
och ida sa att de inte skulle hända ngt .
men så hör jag PANG .
fan va vi skrek , hhaha !
sen bakade vi o åt och lite så .
nu kom jag precis hem o såklart är de massa fjortis tjejer här som skriker .
jag får ju fan damp , hoppas dom flyttar hemifrån snart !
nu ska jag äta o lite så .
puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0