omgjord bloggutmaning

hehe , jag tänkte göra om en bloggutmaning .
för jag kom att de faktist inte va så .
Dag 02 .
min första kärlek .

David va inte min första kärlek .
för vi va små , och även att vi va "tillsammans" så va de lixom inte så .
för min första kärlek var faktist ludwig .
konstigt nog , men så va det faktist .
precis då så tyckte jag han hade allt .
han va snäll , gullig o hade precis allt .
Det som var lite synd va ett de bara höll en månad .
men det är helt mitt fel , och de va mitt fel att jag gjorde slut .
fattade efter ett tag att jag hade gjort helt fel .
och förlorat en underbar kille .
men livet går vidare .
och nu är vi faktist vänner igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0