och nu sova ? :p

hejsan svejsan !
kom precis på att jag inte har ngt annat o göra.
så jag bloggar nu :D
kunde inte blogga igår för jag va inne i stan o lite så.
igår va jag med pappa och madde och tittade på bröllopssaker.
hihi , så kul ska det bli !
vi  bestämde vad vi skulle ha på oss , mat o massa så.
28 mars 2011.
efter det kom madde t mig o sen lukas o lucas.
sen åkte jag o madde upp till madde o fixade oss o lite så.
sen in t vip o köpa godis.
sen träffade vi lukas o lucas igen.
sen hände massa skit inne på stan.
men det är väll typ så lördakvällar ser ut där inne.
men jag har ju min bror , o min älskade bästavän madde (L)
sen åkte ja madde , lukas o lucas hem t mig.
och så sov dom här.
ska bara va hemma idag.
eller vapenvallen ikv kanske .
får se vad som händer .
haha , jag va bara tvungen o lägga ut en cp bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0