hv (L)

hejj ! :-)
hihi , visste att jag inte skulle klara att inte blogga .
men bloggutmaningen börjar jag med på m¨åndag igen !
har typ vatt med madde alla dagar bara .
Hv idag va sjukt bäst .
hv-ssk.
4-2 :)
Efter de åkte vi ner t huskvarna -
och så gick inte bussarna på en timme .
så vi va där nere o träffade markus o hans vänner .
blä på dom !
vi blev nyllade , o dom kastade snö o massa skit .
och så tappade dom ut maddes chips xd'
hihihi stackarn !
iaf , när vi skulle gå t bussen såg madde ut som ett emo .
och jag en clown .
så jag va lite rädd där ett tag .
för jag HATAR clowner .
imon börjar skolan ):
usch på det .
men det ska bli skönt o komma tillbaka .
kan inte äta vanlig mat längre ! :o
typ hamburgare o pizza är de ända som går ner o:
för jag har typ inte ätit ngt annat x)
nu ska jag iaf försöka äta lite potatismos o köttbullar .
puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0