godnatt (:

hello ! :)
yesbox , nu sitter jag här o har precis fixat kläder tills imon.
eftersom jag alltid vaknar typ 20 min senare än vad jag ska .
så tyckte jag att jag kunde fixa lite innan .
sen gjorde jag engelska läxan innan också .
gud va surt det va !
fast den är fortfarande inte klar ;$
men imon får vi faktiskt se vad som händer .
tror de blir till att va hemma för en gångs skull .
så blir nog pappsen glad .
annars får vi se vad per o joakim gör :D
kanske får hänga med ut om jag är snäll (a)
thihihi .
nu ska jag iaf bädda ner mig i min säng o titta lite på film .
måste sova snart !
för så trött som jag va idag på morgonen tror jag aldrig jag vatt .

godnatt :D



rätt soft dag imon iaf (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0