dag 03.

min första kärlek.

min första kärlek va ludwig .
det va värkligen något speciellt .
på dagis va man ju tillsammans med många .
och jag hade ju en "kille" ända från vi började dagis tills vi slutade 3:an .
men vi va ju ganska små då .
så jag räknar inte precis de som min första kärlek .
utan det va faktiskt ludwig .
han hade något speciellt .
och jag kunde alltid prata med honom .
det kan jag ju nu också som tur är !
för han betyder väldigt mycke för mig samtidigt .
men de va mitt misstag att det tog slut .
men nu får jag faktiskt skylla mig själv !


här är en bild från första gången jag träffade ludde ;)
hampus och ngn annan random kille också ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0