dag 01.

mitt liv .
istället för jag tog jag mitt liv ;)

om jag verkligen tänker efter så har jag varit med om väldigt mycket i mitt liv .
jag heter mathilda ida jessica höglund/torman .
jag föddes på ryhov som nästan alla andra här i jönköping.
jag bodde på egnahem med mamma , pappa o stordebror .
när jag va ungefär 4-5 skiljdes mamma och pappa .
efter de så träffade jag nästan aldrig min mamma .
men jeanette va som min mamma istället .
när vi kommer till skolan va jag oftast rätt utanför .
vi flyttade ner till söder för pappa hittade en annan tjej .
jag började på ny skola också .
jag skulle kunna gå kvar på stensholm .
men jag kände att de inte skulle bli bra , o att jag skulle va rätt utanför .
dom första åren på söder va rätt jobbiga .
jag va mobbad o nästan alltid utanför .
i 6:an bytte madde t min skola , de gjorde ju klart allt mycke bättre .
i 5:an ungefär dog jeanette i en bilolycka .
hon va precis som min mamma .
jag o min låsas mamma nu pratar nästan aldrig .
och jag har ingen kontakt med min mamma heller nästan .
förutom det så lever jag som en helt normal tjej skulle jag tro .
jag älskar min storebror o min pappa .
min mamma också såklart , men de är svårt o säga när jag inte träffat henne på länge .
min lillasyster får vi heller inte glömma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0