måste skriva av mig lite.

innan jag börjar skriva allt annat måste jag skriva av mig lite.
vill inte att ni ska tro att detta är värsta deppboggen !
men nu är de så att jag måste skriva av mig lite.
för de är en sak mellan mig o en kille.
allt som hände gick så fort.
du och jag var ett vi.
att höra dig säga älskling.
och att du verkligen älskade mig , när du viskade det i mitt öra.
när jag fick somna gämte dig , och vakna upp i din famn.
att få känna dina läppar mot mina.
hur du kramade mig när vi träffades , hur du bara höll om mig.
när du tittade mig i ögonen , sa att du älskade mig.
det va inte länge sen.
jag gråter på nätterna , tårarna jag försökte hålla inne.
du är inte personen jag träffade , du är en helt annan nu.
alla dom gånger vi träffats , alla minnen.
dom äter upp mig innifrån.
jag förstår livets gåta.
försöker hålla mig kvar , men nu börjar jag gråta tårar.
jag försökte verkligen , gjorde allt.
men du spottade på mitt hjärta , skrattade åt vad jag kände.
du playade mig som att jag inte var nått.
du va otrogen mot mig , du valde bort mig för en liten sak.
jag ångrar ändå ingenting , för vi hade våra stunder.
dom när jag låg i din famn och du bara höll om mig.
kommer du ihåg det ?
jag vill inte glömma dig , men vill inte komma ihåg.
dagen då jag blev du , du och jag blev vi två.
vad jag än säger , så vill jag ha dig tillbaka.
för jag gråter mina tårar , bara för dig.
du får välja bort mig.
gör det .
men pojk , glöm aldrig en sak.
att jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0