hejsan svejsan rubrik här va ;p

hejsan svejsan jag är inte trött.
eller jo det är jag , men jag har damp anfall.
min bror kommer aldrig hem !
och vi ska spela speeeeeeeeeeeeeeeeeeeel , roligt va ?
va med mina kaniner idag.
sen skulle jag fixa lite med min kanin , och jag har typ en "glasdörr" i mitt rum.
och den gick jag rakt in i så den losnade och landade på mitt huvud och gick sönder.
ida stog och tittade skit konstigt på mig.
sen började hon gapflabba när jag hade ont x'd
så vi fick stå med en damsuga i min nacke så alla glas bitar skulle åka bort.
sen åkte vi upp t jimmy o tittade på deras hästar.
lekte lite med mirabell o deras hund.
väldigt mysigt.
sen film o godis hemma oss farmor :D
nu ska jag gosa med min bajs luktande kanin ;p
för jag hoppas ju också på att joakim kommer snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0