godnatt snart :p

tänkte släng in ett inlägg lite snabbt nu.
eftersom jag inte brukar blogga på kvällarna gör jag de nu.
vaknade för en stund sen och blev jätte förvånad.
jag kan inte sova på kvällarna längre , sen kan jag inte sova när jag kommer hem.
men nu somnade jag!
alla i min familj är sjuka utan jag o pappa.
dom har feber så jag o pappa får va slavar.
tänk så blir jag smittad nu ?
har ont i halsen faktiskt o hostar mer än vanligt.
blä.
sitter o lyssnar på hv som ligger under mot modo också.
jag kan säga att dom suger nu för tiden.
innan va dom jätte bra o nu förlorar dom mot modo ?!?!?!?
de är ju stööööört!
ska ner o fixa lite med mat o så tills imon då vi ska åka skidor med skolan.
de kommer ju bli bäst asso!
va väldigt längesen jag åkte nu.
ganska långt blev detta också.
måste säga att jag har oranget hår också.
så jag MÅSTE! färga de igen.
nanananan , hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0