...

är bara tvungen att berätta om dom tre som ställt upp mest för mig i mitt liv.
glöm aldrig att jag älskar er !

Joakim höglund :

vad ska man igentligen börja ?
du är ju min storebror.
du har vatt med hela mitt liv , från mammas mage , tills nu.
du va en av dom första jag såg när jag föddes.
du är en av dom som alltid står vid min sida , vad som än händer.
ibland är du inte alltid som min bror , utan som en vän.
en sjukt bra vän ♥
och när jag får säga att du är min bror är jag stolt.
du ställer upp för mig i vått och tort.
när jag är ledsen tröstar du mig alltid , även om du är arg på mig.
vi bråkar , men hallå ?
SYSKONKÄRLEK!
och jag kan ju bara säga det att vi har ju gått igenom en hel del tillsammans.
mamma , nettan , jonny och ganska mycke mer.
men vi har ändå stått varandra så nära på vägen att vi klarat det.
vi har gråtit många tårar , skrattar många gånger och till o med fått blåmärken tillsammans x)
vad du än gör , så lovar jag att alltid förlåta dig!
från dagen allt dumt började hända , då är du en av dom jag tror på mest.
även att du är kille kan jag berätta allt.
du och du förstår verkligen vad jag menar.
och något av det värsta som finns är o se dig ledsen.
så många gånger , dom gångerna jag gråtit för dig.
jag kommer ihåg hur mycke jag grät när du bara skulle in på sjukhuset.
du skulle fixa ditt ben , men jag va så rädd om dig.
för det sista jag vill är att förlora dig.
och mer minnen än vi har finns ju inte.
både roliga o ledsna.
men det är så mycke.
jag står alltid vid din sida , vilken väg du än går.
jag lovar och svär , jag kommer aldrig lämna dig.
storebror , jag älskar dig ♥




och nu till min bästavän/syster ♥

jadu , vart ska jag börja ?
madeleine , med orden från mitt hjärta kan jag säga att du betyder allt.
och då menar jag det verkligen.
utan dig skulle jag inte klara mig.
tiden tillsammans med dig har vatt den bästa.
du&jag funkar så bra tillsammans.
även om vi inte har så mycket lika så har vi ändå det !
de är därför du&jag funkar så bra.
du&jag går hand i hand , jag släpper aldrig dig.
och hoppas på att du heller aldrig släpper mig.
för de är den ända som verkligen förstår , som jag kan berätta allt för.
du tröstar mig när jag gråter , håller om mig o säger att de kommer blir bra.
nu för tiden är de nästan bara dina ord jag litar på.
du är så sjukt underbar.
jag vill vandra runt hela världen med dig , och visa hur stolt jag är.
hur stolt jag är att få va din vän.
ingen är som du , och ingen kommer heller bli det.
man brukar säga föralltid , men senare så blir det inte så.
men nått jag svär på , det är att du&jag , det är ett föralltid.
jag gör dumma saker , det vet jag!
men du förlåter mig.
förlåt för allt dumt jag gjort mot dig , och förlåt för det som kanske händer.
men syskon bråker väll , visst är det så ?
ibland är det nog bra för oss att bråka av oss lite.¨
vi är inte helt lika , men det skulle inte va kul om vi va det heller.
och våra minnen , helt underbara!
dreamhack.
film kvällar.
kfum.
rosenlund.
skolan.
vätterfesten.
när vi bakade hos dig och de va choklad i hela ditt kök.
när vi badade vid dig.
alla minnen från i sommras.
när vi har åkt pulka.
stan.
och allt annat , dom små stunderna då vi haft jätte kul.
och det som kommer framför oss.
det är du som har nycklen till mitt hjärta.
jag är som låst till dig.
jag låste in mitt hjärta hos dig , sen slängde jag nycklen.
så ingen kan hitta den.
du är min ena halva , utan dig klarar jag mig inte.
you are my soul mate '
jag vill bara att du ska veta hjärtat.
att utan dig kan jag inte leva.
det är du som lyser upp min dag.
du gör mitt liv värt att leva.
tre ord med väldigt stor betydelse.¨
jag älskar dig ♥






och till slut min barndoms vän , lovisa fransson ♥

jag kan inte minnas hur långt tillbaka vi vatt vänner.
sen vi gick på dagis eller innan det.
vi har haft våra tider , våra stunder.
vi har gjort så mycke bus under åren.
sånt som vi sitter och skrattar åt nu.
typ som när vi satt vid ett vattenfall o min farmor kom.
och när du skrynklade till min 100 lapp och du fick den.
och när jag stog och spydde för att vi hade ätit nått o du bara sprang därifrån ;p
när vi va uppe vid ikhp och fångade grodyngel.
när nettan fanns och vi va med henne.
när vi alltid stog och bråkade om vem vi skulle va hos.
och alla andra minnen.
sånna som man verkligen kommer ihåg.
du har funnits vid min sida ända sen vi var små.
och det gör du fortfarande.
och det är jag så glad över!
du har vatt min bästavän från vi va jätte små.
och det är du fortfarande och kommer alltid förbli.
även att vi inte har jätte bra kontakt nu , så träffas vi fortfarande.
och de är typ det som behövs för att vi ska kunna hålla uppe våran vänskap.
för den kommer alltid finnas hos mig.
och hoppas att vi alltid kommer va det.
för jag älskar dig bästavän ♥



Kommentarer
Postat av: lovisa

nawww , loveu <3

2011-02-19 @ 22:04:00
URL: http://adversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0