dumma fluga i mitt rum !

hejsan svejsan =)
kom precis hem från gränna.
åkte ut dit med pappa , sen hämtade vi madde också.
kvällen har varit sjukt nice faktiskt.
först bio med pappa , åsa-nisse.
trodde serriöst jag skulle dö av skratt !
sen åkte vi o hämtade mat.
chicken bits o pommes från nån grejs.
de va iaf jätttttte gott :D
imon ville pappa o madde att jag skulle hänga med o titta på klänning.
till bröllopet som jag antagligen inte skrivit något om.
men min pappa o min "plast" mamma ska gifta sig.
så det blir väll typ nått sånt imon.
nu ska jag titta på beck , och sen sova.
det är en jävla fluga som flyger runt i mitt rum.
trodde inte de fanns sånna på vintern.
och stor är den också för den delen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0