bara för jag har tråkigt ! :D

1. vilket är ditt mellannamn? ida , jesscia
2. vilken tid gick du upp i morse? 09:00
3. är du i ett förhållande? nej
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans?  -
5. om nej, vem var du tillsammans med sist? fred
6. får man fråga varför det tog slut?  inget jag berättar här.
7. har du haft ett seriöst förhållande? ja , ofc
8. vem vet mest om dig? madeleine
9. vad gör du på fredagskvällar? umgås med vänner ! 
10. bästa filmen du någonsin sett? brothers.
11. har du haft sex med fler än 5 personer? nej
12. har du haft sex? nej.
13. har du testat droger? nej
14. dricker du? nej, är med i unf!
15. snusar du? nope
16. saknar du någon just nu? ja , väldigt mycket!
17. hur mår du idag? jag mår väll bra (y)
18. hur många tabletter tar du om dagen? 1 .
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? då va jag nog i trysil O.o
20. bästa minnet från sommaren? dreamhack
21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? norge
22. när var du där? vintern 2010
23. är du rasist? nej
24. har du helt svenskt ursprung? tror de O.o
25. om nej, vart kommer du ifrån? jag vet inte :D 
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? det beror väll på
27. ser du fram emot någonting just nu? ja
28. sköter du skolan? ja , de gör jag väll.
29. vad hade du för betyg förra terminen? -
30. vad är det bästa du fått på ett prov? alla rätt ? O.o
31. vilket ämne var det? - 
32. har du fått ig på ett prov? ja
33. har du spelat/spelar i ett band? ne
34. anser du dig vara intelligent? hm , jag är ju smartast i världen . så ja ! 
35. vilken har vart den bästa tiden i ditt liv? hm , de va nog när jag hade både en mamma och pappa hos mig.
37. har du mått jättedåligt psyktiskt? inte psykiskt jätte dåligt , men jättedåligt.
38. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på något sätt? ja.
39. har du sömnproblem? nej ;)
40. hur ofta gråter du? dom gångerna jag mår riktigt dåligt !
41. vad gör du när du mår dåligt? antingen pratar jag med någon , eller är för mig själv.
42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? madeleine oftast
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? ...
44. vilken klass går du i nu? hm , jag går på dagis...
45. vilken skola? alfred dalin
46. har du varit otrogen någon gång? ne
47. har någon varit otrogen mot dig? japp
48. är du stolt över dig själv? inte precis.
49. vad är det bästa med dig enligt dig själv? hm , inget då antagligen ? :s
50. vad får du ofta komplimanger för? min humor
51. har du lätt för att få folk att skratta? jadåå ;)
52. cider eller öl? cider
53. har du några talanger? finns väll någon talang där inne i mig :D
54. vet du om någon är kär i dig? nejsan svejsan :-)
55. är du kär i någon? kan man typ säga..
56. är du bra kompis med ditt/dina syskon? ahdå
57. hur lång är du? hm , de vet jag faktiskt inte ...
58. hur mycket väger du? mindre än 60-55kg :D
59. vilken storlek har du på dina kläder?  S typ
60. har du svarat ärligt på alla frågorna? ja ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0