nyåååår :)

åhh, läste precis julias blogg o förstår just nu hur mycke jag saknar sommaren!
tror denna sommaren fick mig förstå väldigt mycke, fått mig växa upp lite till.
träffat massa nya underbara vänne+ pojkvän.
2011 har varit den bästa sommaren på länge, hoppas på ett lika bra 2012!
pratat väldigt mycke om imorgon, men både julia, hanna, erik o pea.
men nu är det bestämt äntligen :)!
ligger nerbäddad i jockes säng o väntar på att min film ska bli klar.
min säng står jämte, men om man får välja på min eller en säng som är dubbelt så stor.
då är det ju självlart ja tar den stora, hehe.
så förövrigt blir det cola och grown ups på det!
messa lite med min älskling, o sen somnar jag nog som en stock.
klockan är 10, men jag är dö trött o måste upp tidigt imorgon för att fixa med mitt rum.
åhhh, jobbigt!
så ja, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0