lussekupp eller lussecup ?

åhh ni ville ju iaf inte vara mig igår kväll.
låg vaken till 4-5 ungefär, och va på väg o spy flera gånger.
så pappa kom in med en hink som jag låg lutad över, men som tur va spydde ja inte.
utan somnade vid typ 4-5, pappa tyckte jag skulle vara hemma.
men jag drog mig t skolan eftersom det va en väldigt slapp dag idag.
luciatåg, lussekuppen då vi va snygga tjuvar hiihi. sen fick vi igentligen gå hem.
men dumma som vi va gick vi tillbaka t klassrummet o satt o slö tittade på en film.
men vi fick iaf gå tidigare än alla andra, så nu ligger jag o julia här.
hon ligger o halv sover, men vi ska väll hitta på något.
vill inte sova nu, för då kommer jag inte kunna sova imon.
just nu, känner jag inte för skolan imon. mår fortfarande illa.
så det blir väll ingen skola imon, men ska träffa min pojk på kvällen också.
känns som det va evighetsen jag träffade honom. inte bra o va utan min pontus.
jaja, nu ska jag få fart på jullan.
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ida

var jätte kul, & krya på dig tilda!:)

2011-12-13 @ 19:10:00
URL: http://idasbilder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0