godnatt på de!

1. vad heter du? Erika Sofie
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tycker om mitt namn som det är. Skulle dock kunna lägga till Olivia efter farmors andranamn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emelie (men det hette grannens barn)
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 86a
6. vart bor du? S-tälje
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 4 gånger
9. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet i stan just nu
10. vilken skolklass? Slutat skolan, kanske börjar plugga vidare så småningom
11. vad vill du bli när du blir äldre? Socionom, jobba inom nått av alla områden som finns
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 167 cm
2. hur mycket väger du? 55 kg
3. hårfärg och frisyr? brunt med lite inslag av rött, långt, lite självlockigt & uppklippt
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? mina ögon och mitt hår
6. minst nöjd med? mitt bett
7. skostorlek? 38
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (5)
FAVORITER
1. filmer? Bravehearth, en djävulsk romans & butterfly effect
2. låtar? Blandat, men mest rock
3. årstider? Sommaren & början på hösten!
4. mat/dryck? Det varierar helatiden, men grytor är det bästa jag vet och mjölk och juice kan jag dricka litervis med
5. djur? katt
6. färg? Marinblå
7. parfym Marc O polo (pure morning)
8. tv-program? OC & Scrubs
9. ämne i skolan? Psykologi & Filosofi, Naturkunskap & Geografi (om man får välja 4 =))
10. sysselsättning? Jobbar, Shoppar, umgås & är ute & dansar
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Brun canada goose, svart parkas, svart kappa
2. vad använder du just nu för skor? Två av mina skor som jag använde har ju precis gått sönder, men ett par svarta vintagestövlar & låneskor
3. favoritfärg på kläder? marinblått, svart, ljusrosa,
4. favoritmaterial på kläder? Bomull, siden, cashmere
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? klänningar i masstal, marissas randiga lacoste tröja, sidentoppar & mysiga koftor
6. favoritaffärer? Sisters, Inspirea & alla second hand. Egentligen vet jag inte om jag har några få favoriter. Fynden gör man bäst lite här och där.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Försöker spara hela min lön, men blir ändå upp till 4000 kr i genomsnitt kanske
8. favoritmärke? Chanel, lacoste, ralph lauren, marc o polo, men sne tycker jag även att vila gör otroligt fina kläder till mkt bra priser!
9. vad har du för byxstorlek? 26-27, beror på byxor, men annars är jag en 34a
10. vad har du för tröjstorlek? 34
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? stort 3x6 (källare)
2. vilken färg på tapeterna? vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? brunt trä & svart, blått
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng och spegel
5. vad vill du ändra där inne? fondvägg och större garderob
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs & buskar
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min katt simon
10. favoritpryl i rummet? Guldspegeln på öppna spisen med alla ljus
BLANDAT
1. vad heter din morfar? manfred
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar
b) skolväska just nu? -
c) handväska eller liknande just nu? kalender, läppglans, namnbricka, penna, sunsilks repair & D&G parfym, korsordstidning
3. vad är du beroende av? solljus, värme, choklad, mina vänner
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? labello
6. vad tror du på? att det finns någon för alla & alla hr en livsuppgift
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? locktång
9. har du nåt husdjur? Ja, två katter och två fiskar + två kaniner till låns
10. vad bor du i? Villa
GREJER
plånbok: svart
tandborste: röd
smycken: guldhjärta på guldkedja, briljantring och länkarmband
solglasögon: Har inga för tillfället
underkläder: spets & bomull
nagellack: genomskinligt
1. vad heter du? Mathilda ida jessica höglund
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? njae, skulle inte vilja heta ngt annat
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ida
4. vilket stjärntecken är du? jungfru
5. vilken årgång är du? 97a
6. vart bor du? jönköping
7. bott utomlands? nopp
8. flyttat antal gånger? för många..
9. vart skulle du vilja bo? precis här!
10. vilken skolklass? 8d
11. vad vill du bli när du blir äldre? don't know..
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 165 (a)
2. hur mycket väger du? 47
3. hårfärg och frisyr? blont, svart underhår, lite kort, självlockande.
4. ögonfärg? blåa
5. mest nöjd med? mina ögon
6. minst nöjd med? näsa..
7. skostorlek? 36-37
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? öronen, haft töjning :)
FAVORITER
1. filmer? har ingen sådär favorit ;)
2. låtar? -
3. årstider? Sommar&vinter!
4. mat/dryck? tacos o cola!
5. djur? hund, katt
6. färg? vit
7. parfym: julias (a)
8. tv-program? simpsons, halv åtta hos mig (y)
9. ämne i skolan? hemkundskap ;)
10. sysselsättning? vänner, pojkvän, shoppa!
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? vinterjacka ;)
2. vad använder du just nu för skor? björn borg
3. favoritfärg på kläder? olika
4. favoritmaterial på kläder? tänker inte på vad de är för material o.O
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? tjockare tröjor, jenas!
6. favoritaffärer? hm, bikbok, gina, jc
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 600 ungefär, inte varje månad men nästan :)
8. favoritmärke?
9. vad har du för byxstorlek? asså jaa
10. vad har du för tröjstorlek? xs-s
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt, grått,
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng, så underbart mysig!
5. vad vill du ändra där inne? precis allt!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ibland :)
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? hade
e) telefon? mobil ? ;)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? har mitt nere i källaren, så grus typ ?
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datan, fixar mig.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? pontus, julia
10. favoritpryl i rummet? datorn!
BLANDAT
1. vad heter din morfar? conny i think ? låsas: dag :)
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, läppsyl, o lite sånt
b) skolväska just nu? - idrottskläder, mattebok
c) handväska eller liknande just nu?
3. vad är du beroende av? cola, pontus datorn!
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? olika
6. vad tror du på?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen
8. vad köpte du senast? plattång tror ja ..
9. har du nåt husdjur? min älskade kanin!
10. vad bor du i? Villa
GREJER
plånbok: svart
tandborste: rosa
smycken: armband, ringar
solglasögon: ett par vita, svarta o rosa
underkläder: spets,
nagellack: korall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0