fina flickor, yeyyeh!

hemma ifrån julia efter att ha sovit där inatt.
så nu sitter jag med chokladpudding o jönnsonligan!
är hur trött som helst efter att ja o julia somna vid halv 5 ungefär o gick upp halv 12.
näst sista dagen 2011 också, hur känns de ? ;)
nyårsafton imorgon blir med bästavän, sen  går vi nog ner o träffar grabbarna vid 12 slaget.
underbart!
idag ska vi också börja med andra delen av mitt rum.
för er som inte fattar är mitt rum indelat i typ två små rum, så ena rummet är tapetserat.
så nu är bara andra halvan kvar, och då kommer min fototapet upp också.
så på tisdag är förhoppningsvis hela rummet klart o möblerna är köpta.
så ja, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0