+++

åh, typiskt mig o radera allt jag skrivt!
har inte hunnit blogga idag för när ja o jullan vaknade stack vi t greken direkt.
vi satt o snackade o lite sånt mysigt, sen stacvk julia o skulle ta hål i navlen.
fusk!
men har typ övertalat pappa! (a)
sen stack jag därifrån vid typ halv 3 o började driekt med rummet.
fått ut mina garderober, min säng o alla kläder!
så jag sover i jockes rum, o som tur är sover han hos felicia.
har precis varit nere med jullan i huskvarna , köpt popcorn o julmust. mums!
o imon blir det bara o fortsätta med rummet, ska tapetsera i ena rummet.
så imon är ena delen klar, så förhoppningsvis är mitt rum klart på lördag. och då får ni bilder.
nu ska jag titta klart på 27 dresses, sen ska jag dra mig mot sängen.
så vi hörs imorgon!
har
också
5
månader
med
pontus
idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0