+++

ligger med min mysiga julia o skutt!
jag o julia har suttit uppe i mitt kök 2 timmar, frågat massa frågor från ett spel-.
ätit massa chips, dipp o druckit julmust.
nu ska vi titta på en saw film sen blir det nog till o nana.
upp t a6 imorgon o titta på kläder t nyår o lite sånt gött.
fick också världens finaste julklapp av jullan innan också.
en parfym som luktar vanilj, en tavla på oss och sen en bild på oss.
hur gulligt som helst, finns ingen bättre än min julia.
o på tisdag får ja träffa pontusen, för hoppningsvis.. vi har ju ändå 5 månader då.
nej, nu ska teda inte tråka ut julia mer, natti!
btw, min kanin ville nog stypa sig själv innan.
burlocket va öppet eller så han kunde putta upp de, o då puttade han upp de.
o satte sin hals där emellan, så han strypades.. o julia börja skratta.
medans ja typ halv grät.
hihi så kan de gå när man har klumpig kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0