++

haaaj!
står framför spisen o gör makaroner t mig själv, mums!
blev ingen mat i skolan, lasange o det gillar vi inte.
va också väldigt segt o dra sig upp t skolan idag, men imon är det ju fredag.
slutade vid halv 2 idag, hade ju prov de sista som gick väldigt bra.
tyckte jag iaf :)
så ska lägga mig framför en film, o vänta in pojkvännen.
tror också det är något allvarligt fel på mig!
kan inte äta kyckling, falukorv, köttbullar, köttfärsås eller något sånt.
för efter jag stekte och åt kyckling har jag bara mått illa. och det är de som fått mig må illa.
så jag kan inte äta så mycke, och igår så fick jag sätlla mig o göra gröt ist.
hur ska det gå på julafton med julmaten ?! :(
åhh, dumma kyckling!
men jaja.
vi hörs i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0