dag 18.

min första kärlek.
på dagis hade man ju massor av killar, tror ja hade minst 3 killar på samma gång ;)
men min första kärlek va pontus, o vi är fortfarande tillsammans.
han får mig så sjukt glad, vad som än hänt.
ibland är han precis som en bästavän, kan prata med honom om allt och han lyssnar alltid!
han babblar alltid på om allt, tråkigt som roligt, men man lyssnar alltid ändå.
han ska alltid titta på massa matprogram, får han inte det blir han tjurig.
inte ens pussa på honom får man.
men när han inte tittar på det då är han världens mysigaste, och en mer underbar kille får man leta efter!
det räcker med att höra hans namn så blir man glad.
vi har snart varit tillsammans i 5 månader, och det är helt underbart.
varje gång man ser honom, så är det som att vara kär på nytt.
helt underbart!
han är bland dom bästa som finns, och jag älskar honom något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0