seg dag..

hej :)
hem kommen från en tung dag i skolan!
igår fick jag ju inte sova eftersom jag skulle titta på en film med felicia o jocke.
så jag va i säng klockan 1, och somnade direkt.
sen vaknde jag va en jävla mardröm.
o sen somnade jag inte, o lite senare vaknade jag av att pappa stog och försökte väcka mig.
och då låg jag o kramade en kudde i soffan..
hade ju självklart typ trillat upp för trappan så pappa hörde det ;)
sen va de o gå upp klockan 7 o slutade 15:20.
har vatt så sjukt segt hela dagen, har inte ätit så har vatt så trött.
så nu ska jag snart ner och möta felicia i huskvarna.
ska köpa hårfärg o få tillbaka mitt blonda hår! :D
hoppas på att få säga hej t min älskade pojk också :)
ska dra o piffa till mig lite nu,
eftersom jag tog på mig lite maskara o slängde på mitt ett par kläder innan idag.
så vi hörs väll ikväll.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0